Sănătatea unghiilor. Cum poți contribui la întărirea acestora.

Cu toții ne dorim să arătăm de milioane, fie că vorbim despre sănătatea tenului, a părului sau a unghiilor, nu cred că există cineva, care ar putea spune sincer că nu-l interesează ce se întâmplă cu exteriorul său. Când spunem de exterior, nu facem referire la standarde de frumusețe, ci mai mult la sănătate, căci mai presus de orice tendință mondenă, un aspect strălucitor se datorează mai întâi de toate unui corp sănătos, care nu duce lipsă de nimic. Așadar, acest articol va încerca să răspundă la o întrebare esențială, care le macină pe multe femei. Cum facem să avem niște unghii sănătoase? Deși industria saloanelor de unghii s-a mărit semnificativ și de facto, astăzi, nu mai contează cât de puternice sunt unghiile tale, căci un tehnician de unghii bun ți le poate face, oricum sunt multe femei care preferă să meargă la salon cu niște unghii sănătoase și puternice.

 Sănătatea unghiilor. Cum poți contribui la întărirea acestora.Schimbarea stilului de viață

Da, probabil ai presupus din prima, că vom discuta despre stilul de viață. Ei bine, unghiile, asemeni tenului sau părului sunt mai puternice într-un corp sănătos și odihnit. Alcoolul și fumatul, zilele fără somn nu fac bine sănătății unghiilor tale. De asemenea, acestea au nevoie periodic de suplimente, asemeni biotinei, de care poate ai auzit periodic vorbind vreun hair stylist.

„Biotina (cunoscută și ca vitamina H și vitamina B-7 sau B-8) este una dintre vitaminele B. Deoarece este solubilă în apă, aceasta nu este stocată în organism, așa că trebuie să vă asigurați că o consumați zilnic. Biotina poate ajuta la întărirea părului și a unghiilor și, de asemenea, ajută sistemul nervos al organismului să funcționeze corect. Poate fi găsită în alimente precum sardine, ouă fierte și leguminoase sau o puteți lua sub formă de suplimente”, potrivit Health Line Media.

Astfel, biotina nu va întări doar unghiile tale, ci și va contribui la reglarea sistemului nervos, căderea părului și ruperea ușoară a unghiilor se datorează adesea nivelului ridicat de stres, astfel biotina reglând sistemul nervos ne ajută să trecem mai ușor peste fazele de stres.

Minimizarea expunerii la apă și hidratarea

Inamicul nr.1 al unghiilor puternice este apa, din păcate dacă îți expui foarte mult unghiile la apă acestea devin fragile și se rup. Încearcă să porți mănuși, elementar când speli vesela sau faci curățenie prin casă și vei observa cum acestea nu se vor mai rupe prea ușor. De partea cealaltă, hidratarea este esențială pentru sănătate, consumul suficient de apă reține umiditatea unghiilor și ajută la întărirea acestora.

Ce fel de ojă folosești?

Trăim într-o perioadă când mersul la un tehnician de unghii este practic printre activitățile lunare a fiecărei femei. Fii atentă la calitatea produselor care sunt folosite pe unghia ta, un profesionist nu va folosi produse toxice. Un exemplu pentru produse non-toxice este gama oferită de https://www.lillynails.ro/ care deține un nivel ridicat de siguranță și calitate, căci ojele de pe https://www.lillynails.ro/ sunt înregistrate la Agenția pentru Produse Medicale din Suedia și în Registrul UE pentru produse cosmetice.

Studiile au arătat că substanțele chimice din lacul de unghii pot fi absorbite în organism. Dar cantitatea exactă de absorbție și dacă este suficientă pentru a avea efecte negative asupra sănătății, nu sunt bine stabilite, așa cum se discută într-un editorial publicat în JAMA Dermatology. Totuși, am prefera să nu îți asumi riscuri, dacă există o altă oportunitate mai sigură și mai sănătoasă pentru unghiile tale.


MWISHO PE FACEBOOK

Ai ceva de adăugat?...

*